سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد
نویسندگان
لینک دوستان

به نقل از بوشهرنیوز" حجت الاسلام والمسلمین زاهددوست امام جمعه دلوار با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری گفت : در این جمعه و در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب کبری در پایگاه معنوی نمازجمعه میزبان چهار زوج جوان هستیم که طی مراسم ساده ای زندگی خود را از این محفل معنوی آغاز می نمایند.

وی با یاد آوری تاکید دین مبین اسلام مبنی بر ازدواج آسان تاکید کرد : بمنظور ترویج و توسعه ازدواج آسان و فرهنگ سازی جهت کاهش انتظارات و آداب و رسوم دست وپا گیر وارا ئه یک الگوی مناسب دینی به خانواده ها در امر ازدواج از طرف ستاد نماز جمعه آماد گی خود را جهت میزبانی جوانان آماده ازدواج در نماز جمعه اعلام کرده ایم که بحمدلله همان گونه که انتظار می رفت مورد استقبال جوانان منطقه قرار گرفته است .

رئیس شورای فرهنگ عمومی دلوار گفت: با تاسیس ستاد ترویج ازدواج آسان تلاش خواهیم کرد این شیوه ازدواج را بصورت فرهنگ در سطح جامعه ترویج نمائیم بگونه ای که در اعیاد ومناسبتهای مذهبی در طول سال شاهد برگزاری چنین مراسمی درنماز چمعه باشیم .

مشاور استاندار در امور روحانیت تاکید کرد : اعتقاد داریم که راههای اقتصادی هرگز توان حل کامل وبموقع مشکل ازدواج جوانان را ندارند بلکه راههای فرهنگی باید بیش از پیش مورد عنایت وتوجه قرار گیرد .

امام جمعه دلوار گفت :هدایائی که شامل جهیزیه ازدواج وسایر هدایای فرهنگی دیگر است برای زوجهای جوان در نظر گرفته شده که در همان روز بحضورشان تقدیم می گردد .

ان شاء الله که در استان ما و شهرما ن از اینگونه ابتکارات جدید بزودی زود برای آن برنامه ریزی گردد


[ پنج شنبه 90/1/18 ] [ 11:48 عصر ] [ خادم کوچک ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : خادم کوچک[76]
نویسندگان وبلاگ :
خادم یک[0]

امکانات وب