سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد
نویسندگان
لینک دوستان
در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چه می گذرد؟!
یک دانشجو :آیا کسی هست به فریاد ما برسد!
 
   

یک دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای کویر پرس نوشت؛

آیا کسی هست به فریاد ما برسد؟
 

به: مدیران رسانه های استان خراسان جنوبی

با سلام؛

اینجانب یکی از دانشجوهای جدید الورود دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان می باشم که از بهمن ماه جاری در این مرکز پذیرفته شده ام . قریب به 53 نفر در رشته ما پذیرفته شده . یک هفته از آغاز تشکیل کلاسها می گذرد و مدام کار ما این است در اتاقی که اساساً برای کلاس درس ساخته نشده مدام صندلی برداریم، ببریم و در کلاس بنشینیم . صدای همه اساتید درآمده است . متأسفانه این مرکز از داشتن حداقل های امکانات آموزشی برخوردار نیست . تصور کنید در یک اتاق 20 متری قرار است 53 نفر بنشینند، بماند که هنوز عده ای نیامده اند و در همین کلاس محدود حتی جای برخاستن و بیرون از کلاس رفتن فراهم نیست و 2 ساعت طاقت فرسا هم برای دانشجو و هم برای استاد ایجاد می شود .اینجا مثلاً مرکز آموزشی است ولی فقط دو دستگاه پروژکتور دارند و یک اتاق سمعی بصری و قریب به 800 دانشجو .

رشته خودمان نزدیک به 200 دانشجو دارد بماند که این مجموعه به اصطلاح آموزش عالی نه کارشناس دارد ، نه گروهش معلوم است ، نه مدیر گروهش ، نه رئیس دانشکده اش و کاملاً شرایطی دارد که حتی دیگر در دبیرستانها نیز این شرایط حاکم نیست .

شما را به خدا یکی بیاید جواب بدهد چرا بدون در نظر گرفتن حداقل امکانات آموزشی مجوز دانشگاه صادر نمودند.

آیا رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان نباید یکبار بیاید و در دانشگاه ببیند چه وضعیتی حاکم است ؟

البته اساتید هم دل خوشی ندارند ، نمی دانم چقدر صحت دارد ، شنیده ام بابت هر ساعت آموزش 3500 تومان حقوق حق التدریسی می دهند . یعنی اگر یک درس 2 واحدی 32 ساعت آموزش داشته باشد سهم مدرس آن درس می شود 112000 تومان که طبعاً پس از کسر مالیات عدد خنده داری به او پرداخت می شود و قطعاً دانشگاه هم انتظار دارد این استاد محترم با تمام وجود و انرژی تحقیق و پژوهش کند و درس بدهد . همه آنچه نوشتم تنها بخشی از مشکلاتی بود که کافی است یک نفر غیر محسوس بیاید و در دانشگاه ما بپرسد تا ببیند که چه حقایق دیگری هم وجود دارد و حال آنکه ما برای ثبت نام در این رشته نزدیک به 500.000 تومان شهریه پرداخت کرده ایم .

لذا از شما رسانه ها می خواهیم تا مشکلات ما را منعکس کنید تا بلکه به واسطه فشار افکار عمومی این ظلم از سر ما برداشته شود . و یک مدیر به خود حق ندهد به هر نحوی آموزش بدهد و مدرک صادر کند. بی خود نیست که همه می گویند این مدارک دانشگاهی را باید گذاشت دم کوزه و آبش را خورد.

به امید برطرف شدن مشکلات ، انشاءا..

این آقایونی که در حال حاضر ادعا می کنند ما باید به اصل خویش برگردیم حداقل سایتهای خبری شهرستانهای تابعه استان خراسان جنوبی وحتی مرکز استان خراسان جنوبی  را یه دفعه مرور نمایند ومشکلات را باور کنند و بعد نطق کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[ یکشنبه 90/1/28 ] [ 11:31 عصر ] [ خادم کوچک ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : خادم کوچک[76]
نویسندگان وبلاگ :
خادم یک[0]

امکانات وب