سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد
نویسندگان
لینک دوستان

توسعه و پیشرفت در همه ی حکومت ها و جوامع بشری نشان سربلندی یک کشور و ملت است، اما در کشور ما که علیرغم تحریم ها و حق کشی ها و دشمنی ها و توطئه های داخلی و خارجی و فتنه انگیزی ، توسعه و پیشرفت داشته نشان عزت و نفوذ ناپذیری و عظمت ملت و مسئولین است. دستاورد های علمی، فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی، اقتصادی، صنعتی، نظامی و فضایی کشورنتیجه نقش مفید و هدایتگر رهبری عزیز و تلاش های خستگی ناپذیر همه مسئولین و دلسوزان نظام در سه دهه ی اخیر است. که باید به همه دولت مردان درقوه ی مجریه در هر پست و مقام و همه ی نمایندگان عزیز ملت در قوه ی مقننه و سنگر وضع قوانین و تلاشگران عرصه عدالت در قوه قضائیه، دست مریزاد گفت چون همه ی مسئولین عزیز با وحدت و همفکری و تلاش های خالصانه با حفظ جایگاه و وظایف قانونی در تحقق این مهم نقش داشته اند. جا دارد به خاطر نقش آفرینی همه ی مسئولین و خدمتگزاران صادق ملت و کشور در هر پست و مقامی که هستند و در رسیدن به دستاورد های انقلاب و تحقق اهداف اسلامی و مردمی نظام مفید بوده اند از آنان خالصانه تشکر کرد. خدای حافظ و ناصرشان باد!

آنچه در این میان مهم است اینکه وظیفه ی همه ی ما حفظ نظام و این دستاورد ها و تلاش انقلابی برای به اوج رسیدن موقعیت جهانی انقلاب اسلامی ایران است. منابع ما کم نیست، سرمایه های انسانی با فکر های خلاق و استعدادهای درخشان ایرانی اگر درست مدیریت شود میتواند در جهان اسلام و دنیا حرف اول را بزند.

انشاءا… تا همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند بهترین الگو برای دیگر ملت ها و دولت ها باشد.تا همه ی ملت ها بدانند که دین، قدرت اداره ی جامعه بشری را به احسن وجه دارد و خط بطلانی است بر افکار منحرفی که می گویند نظام اسلامی و دینی نمی تواند جامعه را مدیریت کند.

ما با انقلاب اسلامی خود به همه ثابت کردیم که می شود و می توانیم و همه ملت خود را مدیون و وامدار نظام اسلامی می دانند، که مسئولین آن بی منت و صادقانه برای توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور و جامعه تلاش می کنندو همه ی دستاورد ها را به حساب نظام می گذارند. همان طور که در سخنان حکیمانه و پیامبر گونه رهبر عزیز مان این مهم جلوه می کند ، که بیان مطالب به نحوی است که نظام اسلامی برجسته جلوه داده شود.

 اما متأسفانه برخی افراد برای رسیدن به اهداف سیاسی خودبه جای اینکه نقش نظام را برجسته کنند، و خدمات دولت و حکومت اسلامی و دین را برای مردم نمایان سازند، همه ی دستاورد ها را برای خود جلوه می دهند. که خیلی زشت و ناپسند است. با اینکه خودشان در خیلی از موارد هیچ نقشی نداشته و هیچ قدمی بر نداشته اند    فقط از نظام اسلامی به نفع خود سوء استفاده ی سیاسی می نمایند. تعجب می کنم گاز در شهری شعله می کشد ، فلانی می گوید کار من بود . کارخانه ای ساخته می شود باز طرف می گوید من کارش را پیش بردم . جاده کشیده می شود ، باز قبل از راه و ترابری ایشان مدعی کار می شود .جاده روستایی ساخته می شود باز قبل از ماشین های راهسازی اوست که خود را به روستا می رساند تا امتیاز را به نام خودثبت کند .

انگار در این کشور و در 32 سال گذشته هیچ مقام و وزیر و مدیرو وکیلی کار نکرده اند . هرچه هست از قامت سازور و توانای ایشان است . این طور پیش برود آدم می ترسد برخی آقایان کوتاه فکر، هوا برای نفس کشیدن مردم را هم از دستاورد های خود به حساب آورند . اما حتما خشکسالی را به مخالفانشان ربط خواهند داد، اما ذهن خلاق و اندیشه ی توانمند ایشان از دل زمین هم که شده آب بیرون می کشد و ابر ها را بارور می کند.

تا…… بگذریم در این کشور کم کار نشده ، بلکه فراوان بوده است کار هایی که محرومیت را از مناطق کاهش داده است و بسیار بوده اند مدیران و مسئولان و تلاشگرانی که بی نام و نشان ، به عشق مردم ،با ایمان به خدا و برای احقاق حق و اعتلای نام و عزت ایران اسلامی از جان مایه گذاشته اند اما هرگز این را در سر کوی و بازار فریاد نکرده اند بلکه آن را به نام نظام نوشته اند .آنان خود را ندیدند تا خدمات نظام به چشم آید اما برخی افراد هم هستند که خود را چنان جلوی دید افراد می گذارند و همه چیز را به نام خود تمام می کنند تا کسی حتی فکر هم نکند که آنچه انجام می شود دستاورد نظام است .یکی نیست از این قبیل افرادبپرسد اگر آنچه انجام می شود هنر شماست ، پس چرا دیگر شهرستان ها روزگار بهتری دارند؟آیا آن ها هم به لطف هنر شماست؟

ان شاءالله در شهر ما عشق آباد -شهرستانمان طبس واستانمان یزد از این گونه مدیران نداریم که همه چیز رو به نام خودشان مصادره کنند ؟؟


[ یکشنبه 90/1/28 ] [ 11:39 عصر ] [ خادم کوچک ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : خادم کوچک[76]
نویسندگان وبلاگ :
خادم یک[0]

امکانات وب