سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد
نویسندگان
لینک دوستان

شهرستان طبس  از زمان قدیم آبستن حوداث ناب سیاسی بوده وتاالان هم از این جریان بی بهره نیست. با توجه به نزدیکی انتخابات امسال دراکثرمحافل این بحث داغ ورونق گرفته از مطبوعات داخلی گرفته تامحافل عزاداری وعروسی و سر هر کوچه وخیابان .از قضا دوستم گفت چندروزپیش برای پرداخت اقساط معوقه ام به یکی از شعب مراجعه کردم شهروندی رادیدم که درمورد انتخابات حرف می زد و خیلی با اراده و مصمم گفت: که نیروی مورد نظر ماهم  استعفایش را اعلام کرد وگزینه ی مناسبی هست وصددرصد به مجلس راه می یابد.

ماهم رگ فضولییمان گل کرد و گفتیم که فلانی هم شرکت کرده است! درجا گفت: به شما هم پول داده.؟گفتم مگه پول می ده ؟درجا گفت:آره به یکی از اقوام ما گفته هرچقدرپول بخواهی من درخدمتم.بازهم فضولی کردم وگفتم که کاندید شما چی پولی چیزی دربساطش هست؟گفت:نه این یک شخص با ایمان با اخلاص و کار کشته وصادق وبه مشکلات شهرستان  آگاه است.گقتم مگه همین نماینده فعلی خبری از مشکلات نداره؟ مگه نمی دونه درد ماچیه؟درجا جواب داد:این عزیز ما دردها بهتر از همه می دونه و صدرصد میره .گفتم عالیه مبارکتون باشه.خداحافظی کرده وبا خودم دودوتا چهارتا کردم اگه فلانی پول می ده که محشره می ریم پیشش چند شعار و به به وچه چه می کنیم وتواین سال نود که اوضاع شخصی نابسامان اقتصادی داریم خودمون نونوار می کنیم .البته ناگفته نماند مااز اون دسته از آدمها هستیم دریا هم می خواهیم بریم یک آفتابه آب باید با خودمون ببریم قضییه ماواون آفتابه لگن هفت دست وشام وناهار هیچ شبیه به همه.دربلبشوی انتخابات شهرستان طبس و... هرچیزی امان داره ،نون خیلی آب دار میشه،دکان بقال وچغال وکاسب و ملا و معتاد پررونق میشه در طبس بلبشوی نافرم انتخاباتی در راه است. تازه یک چیز دیگه هم هست قراره فردوس وسرایان جدابشن وامسال طبسیهاا نفس راحتی بکشند،چرا که بعضی از عزیزان کرسی مجلس را ارثیه ی فامیلی می دانند و قراره چندین مهندس و دکتر و کارشناس ارشد در انتخابات سال نوداز شهرستان طبس شرکت کنند وقول داده اند تا دقیقه نود به نفع کسی کنارنروندیکه وتنها در این رقابت مهم سیاسی و اجتماعی شرکت کنند .

اماکه هرکس می رود برای خودش وباندش کارهای آنچنانی و رانت های کلان اقتصادی به ارمغان می آورد ودرآخرسرمردم بیچاره ایی مثل من که قسط معوقه ام دارم بی کلاه می ماند.اما امسال بینش سیاسی مردم  بالا رفته وبی گدار همانند سالیان قبل به آب نمی زنند چرا که چوب بی گدار به آب زدن راسالیان سال است که دارند می خورند.هنوز هفت هشت ماه به انتخابات مانده است کاندید های مورد نظر واطرافیان آنان درتکاپوی این هستند که گوی برنده این میدان باشندوبه همدیگه تهمت های آنچنانی لقب می دهند مثل همین دوست عزیزمان که در بانک چند دقیقه ایی با آن گفتگو کردم .به هرحال مشکلات درشهر هفتاد ودو ملت طبس زیاد است ودراین چند خط نمی گنجدودرمطالب بعدی حتما عنوان خواهند شد وباید منتظر ماند تادراسفند نود که آیا فلانی خوب است؟بهمانی خوب است؟ این خوبه؟اون خوبه؟اون یکی دیگه ؟؟؟؟


[ پنج شنبه 90/5/27 ] [ 11:13 عصر ] [ خادم کوچک ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : خادم کوچک[76]
نویسندگان وبلاگ :
خادم یک[0]

امکانات وب