سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد
نویسندگان
لینک دوستان

9 نکته طلایی برای موفقیت در انتخابات نهم!

از آنجا که استارت نهمین دوره انتخابات مجلس در منطقه زده شده و گویا کاندیداهای مختلف برای رقابت در این هماورد نفسگیر مشغول رایزنی و یارگیری هستند و نسخه های آزمایشی ستادهای تبلیغاتی در شهر به صورت نا محسوس عملیات خود را آغاز کرده اند، بر آن شدیم تا جهت مشاوره رایگان این دلسوزان و خدمتگزاران منطقه چند نکته طلایی جهت نیل به موفقیت در این رقابت را برای این عزیزان گوشزد کنیم: 

 

 


1- از همین امروز ستاد تحویلگیری اموات را تشکیل دهید! جمع و جور کردن چهل پنجاه نفر پایه خفن، ملبس به لباس مشکی و ورود و خروج یکباره اعضای ستاد به مراسم ترحیم و ختم متوفیان از جمله کارکردهای مهم این ستاد می باشد!!

 2- اگر ده، پانزده سالی هست که از شهر خارج شده اید و سرمست از زندگانی پرناز و نعمت خویش، به قول معروف کَکتان هم برای آبادی نگزیده است بهتر است از همین امروز با ژستی دلسوزانه و متعهدانه مسائل منطقه را رصد کنید، خود را دستگردانی اصیل! معرفی کنید و طوری وانمود کنید که انگار شما از 7 سالگی فقط به فکر حل مشکلات مردم منطقه بوده اید!!

3- اگر تا یکی دو ماه پیش یک ارباب رجوع از حوزه انتخابیه از محل کارتان رد می شد، رویتان را برمی گرداندید و یا حتی الامکان سعی می کردید از راه انداختن کار یک همشهری خودداری کنید بهتر است از امروز تغییر رویه بدهید و به محض دیدن یک همشهری در محیط کار، خودتان را به آب و آتش بزنید و طوری وانمود کنید که رسالت شما از حضور در این پست و مقام تنها و تنها رفع مشکلات هم منطقه ای هاتان بوده است!!

4- مهم نیست که در طول زندگیتان یک قدم هم برای آبادانی منطقه برنداشته اید، شما می توانید ادعا کنید تمام زندگیتان را وقف آبادانی و عمران منطقه کرده اید و نیت قلبی شما برای حضور در انتخابات نیز در تداوم این وقفیات می باشد!

5- اگر خواهان کاندیداتوری در انتخابات هستید سعی کنید شخم زن خوبی باشید! کاندیدای موفق کسی است که بتواند دستاوردهای اسلاف خود را بهتر شخم بزند، هر اندازه که شما به مردم اثبات کنید سکانداران قبلی هیچ خدمتی نکرده اند نشان می دهد شما انسان تواناتری هستید!

6- فکر، برنامه، سیستم و این قرتی بازیها مال این طرفها نیست، بهتر است به جای این کارها به فکر تامین منابع مالی خودتان باشید، تجربه نشان داده است تأمین اعتبارات تبلیغاتی از جمله تیرآهن و امثالهم از مهمترین مخارج و هزینه های انتخاباتی می باشد! محاسبه هزینه تراول و چک پول و دادن نهارهای نذری در اماکن مخوف نیز فراموش نشود!

7- اگر فکر می کنید برای موفقیت در انتخابات فقط باید در محدوده حوزه انتخابیه ....فعال باشید، سخت در اشتباهید، بخش عشایر نشین ..، و بخشی از اهالی محترم روستاهای نزدیک ....ترجیحاً نزدیک به ...... از جمله افراد تأثیرگذار در آراء انتخابات هستند که دیدن دَمشان خالی از لطف نیست!!!

8- اگر در ستاد خود، سازمان چسباندن عکس و بنر را آماده کردید، مهیاکردن سازمان پاره کردن عکس و بنر طرف مقابل هم فراموش نشود! به یاد داشته باشید به همان اندازه که چسباندن عکس خودی مهم است، پاره کردن عکس رقیب هم امتیاز چند برابری دارد!!!

9- به یاد داشته باشید اگر به دلیل تعدد کاندیداتورها در انتخابات، علاوه بر شما هیچ کاندید بومی به مجلس راه نیافت، به محض اتمام انتخابات بساطتان را جمع کنید و در شهری دیگر حالتان را ببرید و تا دوره بعدی و برپاکردن آش و کاسه ای دیگر بی خیال حوزه انتخابیه خویش شوید...


 

تذکر: نگارش این مطلب اشاره به هیچ شخص یا اشخاص خاصی ندارد اگر هم دارد اشکال از ذهن منحرف گیرنده هست...لطفاْ به فرستنده کاری نداشته باشید!!!

 


[ شنبه 90/6/5 ] [ 6:0 صبح ] [ خادم کوچک ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : خادم کوچک[76]
نویسندگان وبلاگ :
خادم یک[0]

امکانات وب