سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون فرهنگی دستگردانیهای مقیم یزد
نویسندگان
لینک دوستان

بسم الله الرحمن الرحیم

بخشدار محترم بخش دستگردان طبس آقای سید احمد حقانی ثانی  سلام علیکم.

با آرزوی موفقیت شما و امید مبارکی مسئولیت جدیدتان برای شما و مردم منطقه لازم دانستم نکاتی چند را صرفا جهت یاد آوری خدمتتان عرض نمایم:هرجند که گزینه های بهتری در بخش وجوداشتند لیکن!

با سخنان امام و سرورمان سید روح الله خمینی آغاز می نمایم :

امروز جنگ حق و باطل‚ جنگ فقر و غنا‚ جنگ استضعاف و استکبار و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است. و من دست و بازوی همه عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند‚ می بوسم و سلام و درودهای خالصانه خود را به همه غنچه های آزادی و کمال نثار می کنم و به ملت عزیز و دلاور ایران هم عرض می کنم خداوند آثار و برکات معنویت شما را به جهان صادر نموده است.

(صحیفه نور ج20 ص234)
سخن امام از حق و باطل است ؛  حقی که اغنیا و مستکبرین و مرفهین بی درد اهل باطل از فقرا و مستضعفین و پابرهنه های عالم در طول تاریخ ضایع کرده و می کنند. حقی که سال ها در بوته زار کوته نگری ? تکنوکراسی و بروکراسی فراموش شد و شاید به عمد مورد بی رغبتی قرار گرفت.
هرگز فراموش نخواهیم کرد؛ شتابزدگانی را که به بهانه ی سازندگی ? شروع  به واردات کالاهایی به نام تکنوکرات ها با مارک لاییک یا همان نئو مستشاران غربی (به تقلید از ..) کردند و آنان را هجمه وار در هر کوی و برزن گستراندند تا پی ای محکم در تامین منافعشان برپاساخته باشند(البته به خیال خودشان).
هرگز فراموش نخواهیم کرد شیشک های گرگ صفتی را که به تقلید از تفکرات فئودالی و دیکتاتوری رضا خان ?جنون آمیز  به محدود کردن دایره ی قدرت و ثروت(با انحصار معملات و مناصب دولتی) که به برکت انقلاب آزادی بخش اسلامی گسترده شده یود دست زدند.
هرگز فراموش نخواهیم کرد فرصت طلبان خوش خیالی را که گمان می کردند ؛ با تاسیس موسسات آزاد آموزش عالی می توانند تحکمی دائمی بر اذهان و رفتار ملت قهرمان ایران داشته باشند.
هرگز فراموش نخواهیم کرد بدنه ی متعفن برخی سازمان ها و ارگانهای دولتی را که کرمهای ویژه خوار تمام شریان های أنها را (که در واقع سرمایه های مردم در دست بیت المال بود) مسدود کرده بودند.
هرگز فراموش نخواهیم کرد مسئولین بی تدبیر را که مبهوت غرب سعی داشتند با ریخت و پاش و خوشگذرانی به شکل سلاطین بدبخت عرب از بنگاه های عیشگستر صهنونیسم جلب نظر نمایند و در عوض ولی نعمتان انقلاب را گدا و قابلمه به دست می خواندند.
هرگز فراموش نخواهیم کرد سفرهای پاریس و هتل های لوکس و هواپیماهای خصوصی و اتول های مدل بالا و ... را که نشانه ی متمایز کننده ی مسئولین با ولی نعمتان انقلاب شده بود.
هرگز فراموش نخواهیم گرد مدیران دفتر نشین ? خط های ارتباطی همیشه اشغال و منشی های دست به سر کن آنها را.
هرگز فراموش نخواهیم کرد ؛ تقاضای ننگین وکلای بزدل سازشکار را به رهبر آزادگان و مبارزان جهان.
هرگز فراموش نخواهیم کرد؛ دست های پلید و منفور شاه سلطان حسین ها را  که گاه و بی گاه به سمت دشمنان ایدئولوژیک انقلاب عزیز ملت ایران(که از این س از این دست ها هر کاری من جمله تعدی به بیت المال و سرکوب انقلابیون آگاه و اصیل بر می آمد).
هرگز فراموش نخواهیم کرد ترور ها و شکنجه ها توسط عده ای مانند مهدی هاشمی و حمایت عده ای خاص از این حرکت ها را.
هرگز فراموش نخواهیم کرد قربان صدقه رفتن های عده ای برای مغضوبین روح الله خمینی ؛ یعنی وهابیان آل سعود که ایشان در موردشان فرمود:((ما اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی گذریم)).
هرگز فراموش نمی کنیم رضایت آل سعود از عده ای که حتی هنوز هم ادامه دارد که این رضایت جز تامین منافع و مطامع دشمنان اهل بیت و حرمین و اسلام چه چیز می توانست و می تواند باشد؟
هرگز فراموش نخواهیم کردفرومایگان وطن فروش شرکت کننده در کنفرانس برلین را که برای چند صناری به منظور حفظ ابروی  خود در برابر سلاطین بدبخت عرب در ساخت کاخها و ویلاهای آن چنانی و اتومبیل ها و هواپیماهای متناسب با شخصیتشان! حاضر شدند دست به سوی شیاطین بزرگ و نمایندگان دول صهیونیسم دراز کنند و در ازای این تقاضا ارزنده ترین نعم الهی به ملت ایران که هزاران شهید برایش داده بودند ؛ مانند ولایت مبارکه ی فقیه را بپردازند.
هرگز فراموش نخواهیم کرد بی دقتی مسئولین به فرمایشات رهبری عزیز انقلاب سید علی خامنه ای را که منشا و مبدا همه ی این انحرافات بود.
هرگز فراموش نخواهیم کرد آنهایی را که روزی ملت برای عزت و سلامتشان دعا می کدردند لیکن به خاطر دنیا پرستی? ترس اشرافیت زدگی ? وطن فروشی و مخالفت و معاندت با گفتمان عدالت منتخب مردم? به حضیض ذلت کشیده شدند.
آری ملت عزیز ایران سالها تجربه ی تلخ اعتماد به کسانی که با آرمان های امام و رهبری و مردم اعتماد نداشتند را در ذهن داشت و سر انجام  با انتخابی حماسی و نه گفتن به همه ی تطمیع ها و تبلیغ های سر سام آور آن هم به بودجه های لم یتناهی دولتی( من جمله سازمان بهینه سازی سوخت و...) گفتمانی از جنس خواسته ها و آرمان های خودشان و رهبری را به میدان آوردند ؛ گفتمان خدمت? آرمان گرایی همراه با تلاش وقفه ناپذیر? صبر? قانون مداری! عدالت خواه ? اشرافیت گریز و مردمی .
 
اکنون قریب به چند سال از آغاز پر برکت این گفتمان می گذرد لیکن به دلایلی مختلف تغییر محسوسی در وضعیت اقتصادی ? صنعتی و فرهنگی بخش دستگردان  مشاهده نشده است.
لازم است تقاضاهای حقه ی مردم عزیز و قدر شناس را صرفا جهت یادآوری به اطلاع برسانم:
1-مردم آگاه بخش دستگردان  انتظار دارند شرایط مناسب جهت ارتباط مستقیمشان با دولت و ارگانهای دولتی جهت حل مشکلات هر چه زود تر توسط بخشداری ? فرمانداری و استانداری ایجاد شود.
2-مردم قدر شناس بخش دستگردان انتظار دارند تفاوت مسئولیت گفتمان جدید یعنی گفتمان ارتباط با مردم و مهرورزی را با مسئولین پیشین کاشان یعنی مسئولین گفتمان  دفتر نشینی و فخر فروشی به عینه درک کنند.
3-مردم سخت کوش بخش دستگردان  انتظار دارند مشکلات و کمبود های اقتصادی با اولویت  اشتغال ? کمک های کشاورزی ? صنعت و... هر چه زودتر برطرف شود.
4-مردم دیندار بخش دستگردان  انتظار دارند جهت حل مسائل و مصائب فرهنگی و کمک به ترویج افکار و عقاید اسلام ناب محمدی برنامه های فرهنگی در سطوح مختلف و برای اقشار مختلف برگزار گردد.
5-مردم هوشیار بخش دستگردان  انتظار دارند صداقت گفته ها و تلاش های مسئولین بخشداری فرمانداری و استانداری را با تشکیل کمیته های تخصصی با حضور و ظهور در میان مردم برای حل مشکلات و تلاش برای پیشرفت با استفاده از نظرات مردم را مشاهده کنند.

[ شنبه 90/5/29 ] [ 10:55 عصر ] [ خادم کوچک ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

مدیر وبلاگ : خادم کوچک[76]
نویسندگان وبلاگ :
خادم یک[0]

امکانات وب